søndag den 13. november 2016

Bogforum 2016 #1

BogForum bød igen i år på mange fantastiske oplevelser.
 
 
Chris Minh Doky står bag en af mine yndlingsbiografier fra i år, en skøn bog med masser af musik. Det var lidt af en bonus, at han også lige valgte at spille lidt dejlig jazz for os.


Patrick Ness var helt fantastisk, skøn i interviews og så sød ved signeringerne, dejligt at en forfatter, man godt kan lide, er så sød.


Don Rosa er en af mine absolutte yndlingstegnere. Hans historier om Onkel Joakim er nogle af de historier fra Anders And & Co, der står klarest i min erindring. Og så elskede jeg det stamtræ, som man kunne samle klistermærker til.


Lucinda Riley var lige som, jeg havde forestillet mig, og det var ret sjovt at høre om hendes skrivning.

Sebastian Klein fortalte om sin biografi, hvilket var meget rørende, specielt forholdet til faderen Jesper Klein. Det var noget af en kontrast til den Sebastian Klein, der lavede rekordforsøg sammen med Jacob Riising.

Ingen kommentarer :

Send en kommentar