søndag den 20. november 2016

BogForum 2016 #2

Flere skønne oplevelser fra årets BogForum.
 
 
 WullfMorgenthaler har været et fast indslag på mit BogForum de sidste år. De skuffer aldrig, og jeg næsten græder af grin. En bonus er, at der faktisk altid står nogle fornærmede ældre damer i nærheden af mig, og så kan man jo også grine lidt af deres diskussion af, hvad der er sjovt.


Thomas Skov fortalte om sin nye børnebog, der tager udgangspunkt i hans egne oplevelser. Det var virkelig skønt at se ham fortælle, og se hvor fordybet en lille pige var, da vi fik sendt bogen rundt blandt publikum.


Linn Ullmann var spændende at lytte til, og jeg glæder mig til at læse bogen.


Jens Andersen fortalte om endnu en bog om Astrid Lindgren, som lyder virkelig spændende.

Hans Pilgaard snakkede med Michelle Bellaiche, hvilket var super hyggeligt.

Ingen kommentarer :

Send en kommentar