tirsdag den 13. marts 2018

Endelig! Trailer til "Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald"



Jeg har ventet spændt på traileren til den nye film i det nye Fantastic Beasts-univers. Mest af alt på at se Jude Laws Dumbledore, og i dag kom traileren så - endelig! Og jeg er bestemt ikke skuffet.

Starten bringer os tilbage til Hogwarts, og hvor er det skønt at se skolen igen og endda et par elever i de klassiske (tak!) rober, de sidste Harry Potter film irriterede mig grænseløst, fordi eleverne havde almindeligt tøj på, jeg synes det er sådan en ærgerlig forandring af troldmandsuniverset.

Jude Law som Dumbledore glæder jeg mig bare endnu mere til nu efter at have set trailere. Jeg havde aldrig i min vildeste fantasi gættet på, at det var Jude Law, der skulle spille en ung (eller yngre) Dumbledore, så blev (glædeligt) overrasket, da de offentliggjorde det, men tænk sig - en pæn Dumbledore.

Jeg glæder mig til at se, hvilke eventyr Newt skal ud på nu, hvordan det kommer til at gå med kampen med Grindelwald. Jeg er umiddelbart glad for, at de er gået delvist væk fra det underlige look, som Johnny Depp havde i Fantastic Beasts and where to find them, og at de i stedet er gået efter den lidt mere slidte og langskæggede udgave (selvom det sikkert ikke holder særlig længe).

Jeg hører til den del af Harry Potter fanskaren, som ikke kan få nok Harry Potter, og jeg glæder mig derfor helt vildt til den nye film, og at universet atter kan blive udvidet - denne gang så vi vist lærer mere om den franske del af troldmandsfamilien.

Har I set traileren, og glæder I jer?

Ingen kommentarer :

Send en kommentar