lørdag den 16. juni 2018

Lige nu læser jeg #2 - En roman i lufthavnen


Hvis der er noget, jeg elsker, så er det at tage små smutture til London for at se teater (og en sjælden gang en koncert). Oftest flyver jeg tidligt på formiddagen fra Billund Lufthavn, lander i Stansted, tager toget ind til London, går på loppemarked, shopper, går på museum og/eller kigger på bøger for derefter at se et godt teaterstykke om aftenen. Derfra tager jeg tilbage til lufthavnen og sidder oftest med en bog hele natten, indtil jeg flyver hjem igen om morgenen.

I går købte jeg Black Dogs, af Ian McEwan i Waterstones ved Piccadilly, og jeg nåede halvvejs igennem den, imens jeg ventede på mit fly - jeg blev nødt til at stoppe med at læse, da jeg blev lidt for træt og endte i stedet med at se musical afsnittet af Buffy (igen!). Indtil videre er det en fantastisk flot fortalt roman med McEwans sædvanlige gode blik for at skrive gode karakterer.

Ingen kommentarer :

Send en kommentar