torsdag den 27. juni 2013

Bachelor...

Jeg føler jeg kan svæve! Jeg sidder her foran skærmen med det største smil og en dejlig fornemmelse i kroppen. Jeg ville lige tjekke, om den sidste karakter måske skulle være kommet i dag, og da jeg loggede ind, stod den der: Narratologi, og ved siden af "10". Det betyder, at jeg nu kan kalde mig bachelor i Litteraturvidenskab med tilvalg i Kommunikation, retorik og formidling. Så nu kalder sommeren på mig, jeg kan nyde at være fri som fuglen indtil 3. september, hvor jeg tager hul på kandidaten. Men nu vil jeg bare have fri, læse det jeg vil og nyde sommeren, når den engang vælger at indfinde sig - for lige nu er jeg helt ligeglad med, at det regner udenfor. 3 år med det dejligste studie er slut, og jeg glæder mig til at starte på det næste kapitel med dejlige bøger, undervisere og medstuderende. Tror bacheloren skal fejres med et lille bogindkøb på amazon, der er et par bøger, jeg længe har ønsket mig, og hvis man har fortjent det, må det da være nu!

2 kommentarer :

  1. Det er sådan en fantastisk følelse, at kunne binde en sløjfe på tre års studier og endelig kalde sig bachelor! Og så i noget så skønt som litteraturvidenskab <3
    Jeg synes afgjort, vi skal fejre det sammen! For nøj hvor jeg også glæder mig til at gå på kandidaten med dig. Det bliver helt fantastisk.

    Og en bogpakke fra Amazon er aldrig helt af vejen, nej ;) Du har virkelig fortjent det!

    SvarSlet
  2. Glæder mig også sådan til kandidaten sammen med dig! Det er bare så dejligt, at være færdig med studiet, og også virkelig underligt at man pludselig har en form for titel :D
    Vi må helt sikkert lige fejre det sammen! <3

    SvarSlet