mandag den 5. november 2018

Bogforum 2018 - Søndag

Igen i år tog jeg turen til Bogforum, og igen i år var det en fantastisk oplevelse med masser af spændende oplevelser, inspiration og bogindkøb. Nedenfor viser jeg noget af det, som jeg oplevede søndag. Det var en skøn og travl dag!
 
 Rosamund Young fortæller om Hvad køer ved om livet.
 
 Rosamund Young signerer.
 
 Lars Thiesgaard læser højt hos Momo Lydbog.
 
Lisa Halliday fortæller om Asymmetri.
 
 Grevinde Alexandra signerer Mit lykkelige land.
 
 Grevinde Alexandra signerer og havde god tid til at se alle i øjnene.
 
 Daniel Dencik fortæller om Nordisk Vildt.
 
 Grevinde Alexandra fortæller om Mit lykkelige land.
 
 Lisbet Lundquist fortæller om Hvor er stjernerne når det er lyst.
 
Susse Wold fortæller om Bevægelse.

Ingen kommentarer :

Send en kommentar