tirsdag den 7. november 2017

Jeg varmer op til BogForum #2 - Caitlin Moran



Jeg har faktisk kun læst en enkelt bog af Caitlin Moran, Sådan opfinder man en pige, jeg elskede den, og så derfor rigtig meget frem til at se og høre Moran på BogForum 2015. Og det minder mig om, at jeg snart burde få læst noget mere af hende!

Caitlin Moran skuffede bestemt ikke, hun var sjov og ligefrem i sine interviews. Jeg så hende først i en af de store sale, hvor der egentlig ikke var signering efterfølgende, men flere andre gik hen og spurgte, og hun signerede alles bøger. Skønt at møde en kvinde (og forfatter), som virkelig går op i faktisk at tale med den person, som hun står overfor. Hun startede med knus og kindkys for derefter at sludre, mens hun skrev i ens bog. Og hey, når Caitlin Moran siger, at ens øjenbryn er 'on fleek', og derefter skriver det i ens bog, så er det altså en af de sjoveste og underligste oplevelser, som jeg har haft på BogForum. Og lige nu ærgrer jeg mig over, at jeg ikke har fotograferet bogen, inden jeg pakkede den i en kasse... Det må I have til gode!

Ingen kommentarer :

Send en kommentar