søndag den 30. juni 2013

Currently reading #1

 
Jeg nyder dagens lidt bedre vejr, som endda har budt på solskin, med at læse J.K. Rowlings "The Casual Vacancy". Jeg har i princippet været i gang med romanen siden jul, og jeg har startet på den flere gange, uden at kunne få den læst færdig, men nu har jeg bestemt mig for, at den skal læses til ende. Det er egentlig ikke fordi, jeg synes, den er dårlig, men hver gang jeg har været i gang med den, har der bare været noget andet, som har virket mere tillokkende.
 

2 kommentarer :

  1. Håber du får læst den færdig. Det er virkelig en perle i sig selv, men det er dog noget helt andet end Harry Potter bøgerne. Jeg kan personligt rigtig godt lide den måde bogen gør lidt grin med den meget engelske måde at være på

    SvarSlet
  2. Ja den adskiller sig bestemt fra Harry Potter, og det synes jeg egentlig rigtig godt om, for ellers ville man nok komme til at sammenligne dem, jeg synes, det er godt, at hun har valgt en hel anden stil og et helt andet univers. Du har helt ret i det med den engelsk væremåde, det er specielt det, der gør den charmerende. Og bare rolig den skal nok blive læst færdig!

    SvarSlet