tirsdag den 14. november 2017

Mit BogForum 2017 #1 - Silvera, McFarlane og Hawkins



Igen i år bød BogForum på masser af spændende og sjove oplevelser. Dette er det første af i alt tre indlæg om, hvad jeg blandt andet oplevede i løbet af weekenden.
 
Jeg jubler altid lidt, når der er udenlandske forfattere på BogForums program. Jeg har som mange andre læst Kvinden i Toget, af Paula Hawkins, som jeg fandt underholdende men ikke banebrydende, så hende blev jeg nødt til at høre. Mhairi McFarlane og Adam Silvera har jeg endnu ikke læst noget af, men da jeg har hørt så meget godt om dem begge, indfandt jeg mig også til deres 'optrædener' i løbet af weekenden.
 

 
Mhairi McFarlane var utrolig sjov og spændende at lytte til, og man fik med det samme lyst til at læse hendes bøger. Det er altid skønt, når man har den oplevelse.
 
 
 
Adam Silvera var inspirerende, og jeg er utrolig glad for, at jeg nåede at høre ham fortælle, selvom mit program var presset.
 
 
 
Paula Hawkins var lidt 'underwhelming', meget interessant, men også utrolig monoton og virkede måske lidt snobbet, men jeg fik lige signeret en bog efter hendes interview.
 
Jeffrey Archer var endnu en udenlandsk forfatter på årets BogForum, men ham vender jeg tilbage til senere, da jeg var så heldig at være inviteret til et VIP-arrangement med ham søndag.

Ingen kommentarer :

Send en kommentar