mandag den 7. oktober 2013

Hvad posten bragte #3

 
 
Er der noget bedre end når postbuddet banker på døren, når man går og venter spændt på en bogpakke?! I dag bankede det på døren, og efter at have skrevet under på den der underlige interaktive måde, hvor ens underskrift alligevel bare ligner en toårigs krussedulle, kunne jeg åbne min pakke. Pakken var fra saxo.com med et anmeldereksemplar af "Andre Steder Andre Drømme" af Daniyal Mueenuddin, som jeg glæder mig meget til at læse. Bogen er opbygget af otte forbundne fortællinger, der beskriver livet i forskellige samfundslag i Pakistan, og den var shortlistet til både National Book Award i 2009 og Pulitzer Prisen i 2010. Den omhandler et samfund som jeg ikke kender meget til, og jeg glæder mig meget til at læse den, for den lyder rigtig spændende. Den skulle omhandle alt fra societykvinder, der har råd til at shoppe i alverdens storbyer til desperate tjenestepiger.

Ingen kommentarer :

Send en kommentar