torsdag den 18. oktober 2018

Nye bøger til bogreolen #4 - Monty Python




Kender I det, når man går og venter spændt på en bogpakke? Jeg har længe gået og ventet på, at posten kom med denne, jeg har nemlig haft den forudbestilt i umindelige tider. Og endelig er den her! Eric Idles nye biografi - Always look on the bright side of life - A sortabiography. Hos Waterstones kunne man forudbestille den i en signeret udgave, og det var det, der lokkede. Faktisk kom jeg, som man kan se ovenfor, til at forudbestille to bøger på samme tid, begge skrevet af medlemmer af Monty Python. Den anden bog, som jeg modtog for et par uger siden, er Michael Palins Erebus - The Story of a ship, som også er signeret. Jeg elsker Monty Python, og kunne derfor ikke dy mig, da jeg opdagede, at man kunne få fat i signerede udgaver af bøgerne (nogle gange er jeg ekstra glad for at få nyhedsmails fra Waterstones). Jeg var faktisk så glad, da jeg havde forudbestilt dem, at jeg genså Monty Python and The Holy Grail (og måske lidt irriterende gik og sagde Ni! til folk omkring mig). Nu glæder jeg mig bare helt vildt til at læse bøgerne!
 

Ingen kommentarer :

Send en kommentar