fredag den 16. august 2013

Når man er i London skal der jo købes bøger... #1


Jeg har nu endelig taget mig sammen til at pakke mine bøger ud, efter jeg kom hjem fra en dejlig ferie i London. Der er 22 stk. og de er købt i Waterstones og HMV, sidstnævnte er perfekt til at finde gode tilbud, der fandt jeg bl.a. Hunger Games trilogien til 6£ (for alle 3 bøger!) og flere bøger til 49p (altså knap 5kr.).

Jeg elsker Waterstones, den kæmpestore af dem på Piccadilly, der er et utroligt udvalg, og jeg kan vandre rundt i timevis for at udforske de mange bogreoler, derfor efterlod jeg også mine søde forældre i en café i kælderen, selvom min mor dog også fik købt et par bøger med hjem, så jeg kunne vandre rundt i fred.

Der skal nok komme en mere dybdegående "analyse" af, hvilke bøger der kom med mig hjem, men her kan i lige få et lille kig på, hvordan min kuffert så ud (da jeg havde pakket den smule tøj, der var plads til ud; resten var proppet i mine forældres bagage; og ja nogle gange er det godt nok at sejle til England, for så skal man jo ikke betale overvægt!)
Bøgerne på billedet tæller et par af min mors bøger, og et par jeg havde med hjemmefra ("The Liar" og "Mansfield Park"), men ellers er de nyindkøbte, udover disse havde jeg "The Cuckoo's Calling" i min "håndbagage".

Blandt de 22 bøger var udover allerede nævnte "Hunger Games" bl.a. Stephen Frys selvbiografi "Moab is my Washpot", Noël Cowards "Private Lives" (som jeg så i teatret), John Greens "Fault in our stars" og "Little Dorrit" af Charles Dickens.
Jeg vil fortælle meget mere om mine nyerhvervede bøger, når jeg kan få taget et ordentligt billede af den store stak, jeg glæder mig utroligt meget til at læse dem alle sammen, da de ser rigtig gode ud!

6 kommentarer :

  1. Hvor er det dog nogle dejlige bøger du har fået med hjem! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Glæder mig også til at komme i gang med at læse dem :)

      Slet
  2. Bøger, bøger, bøger <3 Så fantastisk.

    SvarSlet
    Svar
    1. Der er jo intet bedre end en stak nye bøger :D <3

      Slet
  3. Det er jo en fryd for øjet! :-D
    Det er faktisk rigtigt det med HMW - det lagde jeg også mærke til, sidst jeg var i London. Kan være jeg skal starte med at shoppe der, næste gang jeg tager til byen ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. De har i hvert fald ofte nogle rigtig fine bøger til gode priser! :)

      Slet