tirsdag den 9. juli 2013

Læsning i sommerferien #2

 
Jane Eyre af Charlotte Brontë og Rob Brydon: Small man in a book

Endnu et indlæg om bøger som jeg håber at få læst denne sommer. Denne gang er det en klassiker og en biografi, jeg har hevet ned fra bogreolen, jeg forsøger så vidt som muligt at lave en blandet liste over bøger, som jeg gerne vil læse i sommerferien.

"Jane Eyre" har i umindelige tider stået og stirret på mig fra bogreolen, jeg har aldrig læst den, men den har befundet sig på min "to read" liste i årevis, denne sommer håber jeg, at jeg endelig får læst denne klassiker, som jeg har hørt så meget godt om.

"Small Man in a book"; Rob Brydons selvbiografi købte jeg for et stykke tid siden, jeg har dog aldrig fået den læst, men også denne har jeg fået lyst til at læse her i sommer, og jeg håber at komme i gang med den snart. Jeg elsker britisk humor og har set Brydon i mange forskellige engelske programmer, som f.eks. QI, og han er altid virkelig morsom.

2 kommentarer :

  1. Fantastiske bøger du har fundet frem! jeg glæder mig så meget, til at høre din mening om "Jane Eyre". Den er blandt mine evige favoritter; så, så, så god!

    SvarSlet
  2. Glæder mig også sådan til at læse den!

    SvarSlet