torsdag den 18. juli 2013

Læsning i sommerferien #3

"Always looking up" af Michael J. Fox og "The Liar" af Stephen Fry

To bøger mere befinder sig nu på listen over bøger, som jeg gerne vil have læst i denne sommerferie, om jeg når det, eller finder noget andet ved jeg endnu ikke. Indtil nu havde jeg placeret 4 bøger på listen, hvoraf jeg har læst 3, så det går ganske godt. 
Stephen Frys "The Liar" har jeg før påbegyndt, men det var i en periode, hvor der pludselig var pres på i skolen, så jeg opgav den, og den endte tilbage i bogreolen. Nu håber jeg at få den læst, for Stephen Fry er en af mine helt store helte.
"Always looking up" af Michael J. Fox købte jeg i London for lang tid siden. Foxs selvbiografi ser jeg frem til, han har været utrolig meget igennem med sin sygdom, og jeg er spændt på at læse om historien om hans kamp mod sygdommen, som han selv har valgt at fortælle den.



Ingen kommentarer :

Send en kommentar