torsdag den 4. juli 2013

Currently reading #3

Lige nu bevæger jeg mig frem og tilbage mellem J.K. Rowlings magiske univers og Bram Stokers Dracula. Harry Potter er læst mange gange, men Dracula er en af de bøger, jeg længe har haft stående på "to read" listen. Det er blevet en vane at læse mere end en bog af gangen, og lige nu er det disse to bøger, der veksles imellem. Så mens solen skinner udenfor, dykker jeg ned i Draculas mørke verden. Mørke skikkelser, røde øjne, spidse tænder og farlige ulve skræmmer mig, mens jeg slænger mig i sofaen og læser videre og videre i de mange synsvinkler, der hele tiden giver et nyt indblik i de mærkelige ting, der synes at ske, hvor end karaktererne befinder sig. Jeg er endelig blevet bidt af denne roman, selvom det tog lidt tid, før jeg virkelig blev suget ind i universet.

Ingen kommentarer :

Send en kommentar